Press Release - Lehdistötiedote ACT 2 LEAD julkaistu

24.10.2023

ACT 2 LEAD-kirja ohjelmistotestauksen johtamisesta on julkaistu!

Reilun kahden vuoden uurastus on ohi ja “ACT2LEAD - Ohjelmistotestauksen johtamisen käsikirja” näkee päivänvalonsa 23.10.2023! Kirjailijat Marko Rytkönen ja Kari Kakkonen ovat luoneet tämän kirjan yhteistyössä kustantaja Ketterät Kirjat Oy:n kanssa.

Suomalaiset organisaatiot huomioivat ohjelmistotestausta liian usein aivan liian vähän, mikä johtaa huonolaatuisiin tietojärjestelmiin ja tyytymättömiin asiakkaisiin. Tämä kirja opastaa organisaatioiden johtoa helposti ymmärrettävällä tavalla, jotta olisi tietoa tehdä riittäviä päätöksiä ohjelmistotestauksesta.

Kirja esittelee erilaisia vaihtoehtoja, lähestymistapoja ja huomioitavia asioita ohjelmistotestauksen johtamiseen. Se sopii kaikille, joiden tulee ymmärtää, mitä moderni testaus on ja mitä huomioida sitä johdettaessa. Toisin sanoen, se sopii mm. CxO-tasolle, johtajille, päälliköille sekä myös tuoteomistajille, projektipäälliköille, ohjelmistokehittäjille ja testaajille. Kirja sopii myös opiskelijoille.

Kirja on suomenkielinen ja helppolukuinen. Se on kirjoitettu kysymysten ja vastausten muodossa. Voit lukea sitä kappale (kysymys) kerrallaan haluamassasi järjestyksessä. Vastaamme kysymyksiin yhteensä yli 50 vuoden testauskokemuksemme kautta. Kysymyksiä on yli 30 ja vastausten seassa on kymmeniä esimerkkejä uriemme varrelta. Kirja esittelee esimerkiksi 20 mahdollista tapaa parantaa testausta.

Kirja muistuttaa, että myös johdon tulee toimia aktiivisesti ja johtaa testausta myös silloin, tai jopa ennen kaikkea silloin, kun testaus on ulkoistettu. Johtamisen tueksi olemme kehittäneet muistisäännön ACT 2 LEAD – Toimi johtaaksesi. Lue kirja ja opi, mitä se tarkoittaa! Kirja julkaistaan Ketterät Kirjat Oy:n CxO Academy kirjasarjassa.

Kirjaa voi ostaa suoraan kustantajalta https://www.ketteratkirjat.fi/kirjat/44688 sekä useimmista muista kaupoista. Kirjan kirjoittajien verkkosivusto aiheesta on https://www.act2lead.net/

Kustantaja toimittaa pyydettäessä medialle kirja-arvosteluihin maksuttomia arvostelukappaleita.

Marko Rytkönen, marko.rytkonen@act2lead.net

Kari Kakkonen,kari.kakkonen@act2lead.net

Reino Myllymäki, Ketterät Kirjat Oy, info@ketteratkirjat.fi

Popular posts from this blog